2015. augusztus 27., csütörtök

Epilógus

  Sziasztok babák :) Hoztam egy kis "kárpótlást" :)  Remélem tetszik majd! Puszi mindenkinek, A.F.
Epilógus
Captain of my soul
     Egy puha ágyban tértem magamhoz. Az első amit megláttam egy hatalmas szempár volt.
-Na végre!-mordult fel a szemek  gazdája.-Már azt hittem tényleg feldobtad a pacskert...
-Mi történt?!-lassan kezdtek előjönni az emlékeim. Egy lány csókja majd fájdalom és sötétség. Aideen...
-Látom kezdesz emlékezni...
  Csak bólintani tudtam miközben felültem az ágyban. Egy bögre került az orrom alá melyből kellemes illat szállt fel. Hálásan megfogtam és kortyolgatni kezdtem a forró italt.
-Hol van?-kérdeztem két korty között.
-Eltűnt.-a férfi rekedten szólalt meg, mintha meg lenne fázva.
-Meg kell keresnem!-határoztam el egy szempillantás alatt.-Azt hiszi halott vagyok!
-Nem mész sehova!-Vince hangjától megdermedtem.- Azt is kell hinnie, hogy halott vagy! Te meghaltál a világ számára és azt akarom, hogy ez így is maradjon!
-De...de miért?-a megrökönyödéstől csak dadogni tudtam.
-Mert nem hagyom, hogy még egyszer veszélybe sodord...-felkelt és az ajtó felé indult.  Már a kilincsen volt a keze mikor visszanézett.-Ne feledd Bernie Bellamy, TE már nem létezel...


Vége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése