2014. február 24., hétfő

Prológus

Sziasztok! Ezt a blogot egy Paddy and the Rats koncert ihlette meg. Sokat nem agyaltam rajta, engedélyt kértem, létrehoztam, hogy Ti is élvezhessétek az agyam kreálta világot ahol nagyrészt csak Pub 'n' Roll és...és a többit majd megtudjátok idővel! Nem is fecsérlem az időt ódák zengésével, kezdődjön inkább az igazi móka... A.F. 

Prológus
    Későre járt már mikor végre elszakadtam a munkától. A kedvenc kocsmámba tértem be a szokásos esti sörömre. A pultnál már a megszokott társaság fogadott ami mosolyt csalt az arcomra. A jó kis Guinness. Tökéletes társaság egy ilyen megfáradt elmének mint az enyém.
    Elmélyülten bámultam a kandalló tüzébe ami kellemes világítást adott a Pub-nak. Gondolkodtam valamin, de fogalmam sem volt róla, hogy min. Rettenetesen kimerített a mai nap. Jól esett csak kívülállóként hallgatni a fejemben cikázó ezer meg ezer gondolatot.                                                       Az elmélyült semmire gondolásomat egy szék csattanása szakította félbe.
-Még whiskey-t!-a férfi szőke haján megcsillant a tűz fénye, vöröses árnyalatot adva ezzel neki. Kék szeme fátyolosan, mégis teli dühvel, tekintett a világra. Eddig észre sem vettem, hogy bent ül, most azonban már nagyon is figyelem felkeltő volt.
-Uram, nem kéne többet innia!-próbáltam rá szép szóval hatni. Semmi kedvem nem volt a balhézó részegekhez ilyen késői órákban.
-Fogja be!-emelte magasra mutatóujját fenyegetően.-Mindenki fogja be! Elegem van! Miért kell ma mindenkinek engem csesztetnie?!
Nyilvánvaló volt, hogy borzalmas napja lehetett. Visszahuppant a székére és alig érthető motyogással temette a kezébe az arcát. Szegény flótás...



U.I: A következő és az az utáni fejezeteket 1-2 hetente, hétvégén általában, fogom tudni hozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése