2014. március 23., vasárnap

HELYZETJELENTÉS!


Sziasztok! Most nem egy fejezettel jöttem sajnos :( Tegnap FEZEN teljesen kiütött :D Hihetetlen élmény volt az a koncert, bár a lábam megszenvedte az első sor kiharcolását. :/ Na, majd meggyógyul! Kíváncsi vagyok, hányan voltatok ott a koncerten... Nyom egy "tetszik"-et aki ott volt? Csak amolyan népszámlálás féle.
Mivel nem tudok nektek részt hozni így inkább vázolom mi is történt :) Először is fergeteges hangulat, másodszor, Kristóf gitárhúrja elszakadt, ha jól láttam, ezt tetőzve Sam hegedűvonója szintén megadta magát, de nem törődtek ilyen csekélységekkel, ugyan minek is?! :D Vince hozta a formáját, Gézu produkálta magát egy kicsit a kamerámnak :3 Bernie-ke nyomta a szokásos sódert, és lenyúlta a kezünkből az Ír zászlót majd a vállára terítette. Olyan volt mint valami Írország kapitány :D Koncert után több mint fél órán keresztül győzködtem a biztiboyokat, hogy engedjenek fel a backstage-be...Természetesen undok mód nem engedtek fel :( De nem törtem le, türelmesen befészkeltem magam a lépcső közelébe és vártam :) Nem hiába, ugyanis nemsoká megjelent imádott Petim :) Dedikálta a dallistámat és beszélgettünk, többek között erről a történetről is :) Gézut sikerült annyi ideig feltartóztatni míg csináltunk egy közös képet ^^.  Nagyon édesek voltak mindannyian :) Bánhatja aki kihagyta!

Jövő hétvégén jövök új résszel, addig bírjátok még ki!
Köszi, A.F.

U.I. Muzsikának egy kis ízelítő a koncertből: Paddy and the Rats - Clown (Székesfehérvár)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése