2014. szeptember 16., kedd

SZIN-ezd újra (élménybeszámoló) :3

(A kép a SZIN hivatalos oldalán található meg eredetileg)
Helló mindenki :) Gondoltam írok egy kis élménybeszámolót a SZIN-es koncertről is :)
   A Vígmatrózon kezdtük a napot, kalózosan, itallal és jókedvvel. A Tiszát nézve élveztük a derűs időt, italunkat kortyolgatva és felfrissítve a nyár szép és kevésbé szép emlékeit...
   A SZIN területe teli volt fesztiválozó fiatalokkal és nagy volt a nyüzsgés. Koncert előtt egy órával kb már ott voltunk és elvégeztük ügyes bajos dolgainkat, mint a ruhatár és a sörcsap hollétének felderítése :D
   Az első sor ismét tárt karokkal várt, és ismét a legjobb helyen :) Sajnos a fiúk csak keveset tudtak játszani, mert szoros volt az időbeosztás, de így is nagyot tomboltunk. Koncert közben feltűnt, hogy páran benéztek a sátorba, hogy mégis mi lehet ez a hatalmas "hangzavar". Hát mit mondjak?...mulatott a Patkány nép ;) A lábunk alatt megremegett a föld amint Seamus és Sam játszani kezdték azt a mesés duettet amitől mindannyiszor megborzongok, ha hallom.
   Rekedtre ordítottam a hangom és együtt dobbantottam Seamus-szel a nyomaték kedvéért :) És végre...végre sikerült elkapnom egy dobverőt. ^^ Hát, hagy ne mondjam, úgy szorítottam mintha az életem múlna rajta :D És az érzés, hogy láttam a szemén, hogy nekem dobja, felbecsülhetetlen. Azt hiszem, ez az eddigi legjobb születésnapi ajándékom :)
Koncert után ment a fotózkodás és a beszélgetés természetesen, ahol Seamus frappáns választ adott arra, miért csak ő állíthatja be a dobszerkót :D (Az információt nem publikálom, akit érdekel, kérdezze meg személyesen Mr. Connelly-t :P) Azt hiszem, most ennyi lenne a mesém, a 13 fejezetet majd a hétvégén tudom hozni (elméletileg, bár remélem, hogy így lesz)
   Legközelebb Szegeden tali a Rongy kocsmás dupla koncerten :3 Puszi mindenkinek, A.F.

U.I.: Egy illuminált állapotban lévő egyén belekötött a sztorimba és a cselekményekbe... Ezúton szeretném hangsúlyozni, hogy ez egy KITALÁLT történet, KITALÁLT személyiségekkel és a valósághoz szinte SEMMI köze!! Akinek ez nem világos az lesz szíves elolvasni a Figyelmeztetés menüpontot! Köszi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése