2014. május 10., szombat

HELYZETJELENTÉS

  Sziasztok srácok! Most nem fejezettel jöttem... Érdeklődni jöttem mert észrevettem, hogy a 7. fejezethez semmiféle visszajelzés nem érkezett... :( Miért van ez?
  A másik pedig, hogy kiraktam egy szavazást! Csak egy kattintás az egész ott jobb oldalt. Semmiféle regisztrációt és egyebet nem igényel... Megtennétek, hogy használatba veszitek? Nagyon sokat segítene a továbbiakban... Tudom, hogy nem vagyok valami szuper író és nem teljesítem a maximumot, de annyit préselek ki magamból amennyit tudok... Ha valakinek kérdései vannak esetleg (persze nem olyan, hogy Bernie és Aideen együtt lesznek-e valaha, mert az ilyenekre nem adhatok választ természetesen. Ezek kulisszatitkok amik megválaszolására majd idejében sor kerül. Ez nem egy csöpögős love-story, ne is készüljetek nyálcsorgatásra mert, bár vannak érzelmesebb jelenetek, ez nem erről szól. Ezt elsősorban azoknak intézném akiket esetleg megijesztett a 7. fejezet bő érzelmi világa... No mindegy, nem ez a lényeg! Szóval...) szívesen válaszolok akár ha a fejezet alá írtok, akár megkerestek facebookon és a többi... :) Ostromoljatok csak nyugodtan :D
  Végül, de nem utolsósorban 15.-én Paddy koncert Miskolcon a Patkányok bölcsőjében. Ki jön? Ha minden igaz, rám lehet számítani. Valószínűleg már 18:00-körül jelen leszek. Az biztos, hogy 19:00-kor, mikor is a Foolberry játszani kezd, én már az első sorban tombolok. Szeretnék minél több emberrel megismerkedni ott is, tehát gyertek csak bátran, nem harapok :D El is felejtettem mesélni, hogy Kecskeméten páran odajöttek hozzám. Teljesen ismeretlen arcok is voltak és megkérdezték tőlem, én vagyok-e Aideen Fresher, merthogy ők olvasták a Patkány csókját és nagyon tetszett nekik. Hát ez nekem valami hihetetlen élmény volt. Nem gondoltam volna, hogy ilyenre lesz példa... Nagyon szívmelengető volt és nagyon köszönöm! És az első személyes kép amit posztolok, az első közös képem Vince-szel :) Mert ilyenkor kicsit állatnak érzem magam :D

1 megjegyzés:

  1. Cicám, addig örülj, míg csönd van. Dőlj hátra, és élvezd, hogy nem titulálják szarnak a munkádat (szó szerint) egyetlen elrontott igeidő miatt. Ja, asszem túl vagyok a lehető legmotiválóbb kezdésen... na de hogy a történet miylen? Nem fontos.
    Különben már gratuláltam sokszor, sokféleképpen, a véleményem még mindig tartom, hgy fasza, amit csinálsz, csak abba ne hagyd nekem, vagy kikapsz a legközelebbi koncerten, amire megyek :) (ami egyébként nem tudom, mikor lesz, jöhettél volna inkább tegnapelőtt)

    VálaszTörlés