2014. május 25., vasárnap

HELYZETJELENTÉS

  Egy helyzetjelentéssel mindenképp tartozom nektek... Nos eddigi csalódottságomban és megfelelő internet hiányában nem jutottam el odáig, hogy írni tudjak. Nagyon szomorú voltam mikor kiderült, hogy a Miskolcra tervezett koncert elmarad. Két okból is fontos lett volna oda eljutnom. Egyrészt. hogy Paddy-éket otthon halljam játszani másrészt pedig itt lehetőségem lett volna végre élőben is hallani a Foolberry elnevezésre hallgató együttest. Hát egyik sem jött össze. :( A 9. fejezet már félig megvan, de az érettségi miatt csak jövő pénteken tudom hozni. :/ A másik újság, hogy reményeim szerint részt tudok venni az A38-as hajón lévő koncerten 4.-én. :) Már elvonási tüneteim vannak, tehát erre a koncertre nagyon-nagyon szükség lesz. :) Remélem nem nagyon haragszotok, hogy nem a fejezettel jöttem, de igyekszem ahogy tudok!
  A szavazást lezártam, de olyan egységesen jött ki, hogy indítok egy újabb, lényegre törőbb szavazást is. Szükségeltetik tehát itt is intézni egy klikket a jobb oldalon, köszi :) Na, nem fecsérlem a drága időtöket, sietek a kövi résszel! Puszi mindenkinek, A.F.

U.I.:Ezt a képet csak azért, hogy feldobja a napot :D Imádom! (Mármint a képet >.<)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése